Subject: EVS 875-12 ja EVS 875-13 standardite uustöötlused on arvamusküsitlusel
From: "Katri Kartau" <[email-masked]>
To: "maaamet maaamet ee", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,Tiit Tiigimäe, "info" <[email-masked]>, "RAM [email-masked] list", "RAM Info", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", "[email-masked]", "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jul 2024 16:48:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud!

Alanud on järgnevate standardite uustöötluste arvamusküsitlus:

*	EVS 875-12 „Vara hindamine. Osa 12: Hindamine hüvitamise
eesmärgil“, otselink tekstile siin
<https://komport.evs.ee/Default.aspx?s=standardCommenting&doc=17700> ;
*	EVS 875-13 „Vara hindamine. Osa 13: Keskkonnakvaliteedi ning
keskkonna-, kliima- ja ESG-riskide arvestamine kinnisvara hindamisel“,
otselink tekstile siin
<https://komport.evs.ee/Default.aspx?s=standardCommenting&doc=17701> .

Ootame kõiki huvitatud osapooli kavanditega tutvuma ning oma kommentaare
esitama!

Kavandiga on võimalik tutvuda EVS-i standardikavandite
kommenteerimisportaali vahendusel kuni 12.09.2024 (kaasa arvatud),
otselingid tekstile lisatud kavandite juures. Kõik kavandi kohta tekkinud
kommentaarid palun edastada läbi kommenteerimisportaali. Kavandi
kommenteerimiseks tuleb kasutajana siseneda, evs.ee kasutajakonto
puudumisel leiate juhised konto loomiseks siit
<https://komport.evs.ee/Default.aspx?s=WelcomePage>  (piisab nimest ja
e-mailiaadressist). Juhised kommenteerimisportaali kasutamiseks leiate
<https://www.evs.ee/images/uploaded/Juhendid/Eesti%20Standardikeskuse%20ko
mmenteerimisportaali%20kasutusjuhend.pdf> siit.

Palun edastada see info kõigile antud valdkonna ekspertidele, kes võiksid
olla huvitatud kavandi kommenteerimisest! Võite võimalike huvipoolte
kontaktid ka mulle edastada, et saaksin vajaliku info neile edasi saata.

Täiendavate küsimuste korral võtke ühendust!

Lugupidamisega

Katri Kartau
Standardimiskoordinaator  |  Coordinator of Standardisation
+372 53 006 408  |   <mailto:[email-masked]> [email-masked]  |
www.evs.ee

 <https://www.facebook.com/EVS.Standard/>
<https://www.youtube.com/channel/UCL0frTaBQ94Ah2LBan0TorA>
<https://ee.linkedin.com/company/eesti-standardimis-ja-akrediteerimiskesku
s?original_referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F>

  <https://www.evs.ee/images/uploaded/CVI/EVS-EAK_email_footer.png>